Midorigaoka aparment (Matsuo Mine) / 緑ヶ丘アパート(松尾鉱山跡), Iwate, Japan 2015.9.20




I did urbex trip in Iwate this summer!
It takes almost a half day drive from the area I live so I had only a few days for urbex... though they were awesome!

今年の夏に念願の岩手廃墟旅行ができました。
近畿在住のため(&シルバーウィーク渋滞)車移動だけで11-12時間かかり数日しか廃墟巡りできませんでしたが、満喫できました!


Midorigaoka aparment (Matsuo Mine) / 緑ヶ丘アパート(松尾鉱山跡), Iwate, Japan

I had to walk through bushes and they were wet from morning dew.
So when I finally got to the apartment, I was soaking wet...

When I was leaving, I saw a group trying to move through the bushes.
They wore a raincoat and came prepared! I should have too...

朝露に濡れた草むらの中をかき分けて進まないといけないため、
やっとたどるついたときには全身びしょぬれでした、、、。
帰るころに団体の訪問者をみかけましたが、レインコート着て万全の準備をしてました。






















No comments:

Post a Comment