(Revisit) Millenium Mills (only exterior), London 2010.12.18




Millennium Mills again, failed again...
I failed to get in, in the summer of the same year. 
(Millennium Mills, London (only exterior) 2010.7.17)

This was my second try and I failed again.
My friend and me thought we prepared enough. (staying near the place, going there before dawn) 
But I guess that wasn't enough!

ミレニアム・ミル、再訪・再失敗…
同年の夏に挑戦し、今回がリベンジだったのですが、やはりダメでした。

(Millennium Mills, London (only exterior) 2010.7.17)
友人と近くに泊まり、夜明け前に訪れたのですが、
やはりそれ以上の準備が必要だったようです!

We were just looking for a way in, when we spotted a patrol car.
(I didn't even look like there was any way in though!)

I guess those who succeeded knew how or they could fly...
I'd still like to try if there is any chance!

侵入経路を探している時、丁度パトロールカーを見つけ雪の中隠れました。
(しかも、侵入できそうな所さえあるようには思えませんでした!)
中に入れた人たちは恐らく経路を知っているか、空を飛べるんでしょうね…
もし入れる可能性さえあれば、再々リベンジしたいです!




No comments:

Post a Comment